Descriptions
e621.net · 5615208
[b]FRIOZINHO / CHILLY WEATHER[/b] Tem feito bastante frio esses dias aqui no Brasil. Eu pessoalmente ADORO o frio, bem melhor do que calor. MAS, para aqueles que não gostam, não se preocupe! Eu vou deixar vocês beeem quentinho~ [i](It's been pretty cold here in Brazil. I personally LOVE the cold, it's way better than heat. BUT, for those who doesn't like it, do not worry! I'll keep you veeeeery warm~)[/i]
Comments
No comments yet.
Log in to comment.