{
  "created_at": "2026-02-25T06:02:48.196-05:00",
  "id": 260170,
  "original_description": "skebで描かせていただいたものです。 (画質を下げています。)  なんとなく部外者が学校に入り込んでいるイメージで描きましたが…じゃあベッドは保健室の雰囲気にすべきだったんじゃないか？と今思いました。  複数人かつ主観かつ若干見下ろしという今まで挑戦したことのないものだったので、完成させてなおこれでちゃんと描けているのか首を捻ってしまいますが、作業自体はとても楽しくやらせていただきました。 こういうのもいつかサラッと描けるようになりたいです…  ご依頼ありがとうございました。",
  "original_title": "まどか&さやかちゃん(skeb)",
  "post_id": 1466434,
  "translated_description": "This is something I drew for a skeb request.\n(Image quality has been lowered.)\n\nI drew it with this vague image of outsiders sneaking into the school... but now I'm thinking, shouldn't the bed have had more of a nurse's office vibe?\n\nSince it involved multiple characters, a subjective viewpoint, and a slight top-down angle (all things I'd never attempted before) I still find myself scratching my head wondering if I actually pulled it off properly even after finishing it. That said, the process itself was a lot of fun.\nI hope to be able to draw something like this effortlessly someday...\n\nThank you for the commission.",
  "translated_title": "Madoka & Sayaka-chan (skeb)",
  "updated_at": "2026-02-25T06:02:48.196-05:00"
}
